بخشودگی جرائم مالیاتی تا ۲۹ شهریور 1403 تمدید شد

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی و تسری آن به پرونده های مطرح در هیات های حل اختلاف مالیاتی خبر داد و گفت: بخشودگی جرائم مالیاتی در صورت پرداخت بدهی تا ۲۹ شهریورماه تمدید شد.

سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به تمدید تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی و تسری آن به پرونده های مطرح در هیات های حل اختلاف مالیاتی اظهار کرد: بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در خصوص پرونده‌های مطرح در مراحل حل اختلاف مالیاتی که مودی تا ۲۹ شهریورماه سال جاری از اعتراض خود صرفنظر و نسبت به پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی حداکثر تا ۲۰ اسفندماه سال جاری اقدام نماید تا صد درصد به ادارات کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که فرصت بخشودگی جرائم مالیاتی رو به پایان است، به تمامی مودیان توصیه می‌کنیم از این فرصت استفاده کرده و تا ۲۹ شهریورماه بدهی مالیاتی خود را پرداخت نمایند.

براین اساس مودیان می‌توانند با مراجعه به ادارات امور مالیاتی سراسر کشور و پرداخت بدهی مالیاتی خود از فرصت بخشودگی تا ۱۰۰ درصدی جرائم مالیاتی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ۳۰ میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی استفاده کنند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود